Felanmälan
När du felanmäler saker i din lägenhet så måste du uppge följande uppgifter för att den skall behandlas fortast möjligt:
- Namn, adress och telefonnummer.
- Sybros lägenhetsnummer (se klisterdekal på dörrblad/karm på lägenhetsdörren) Se bild nedan.
- Om vi får använda huvudnyckel.
- Beskriv felet du vill ha hjälp med tydligt, ex El-kontakt. Är det en tryckkontakt, eluttag i tak, vägguttag på vägg (infälld eller utanpåliggande, jordat eller ojordat)? Då kommer fastighetsskötaren att ha rätt material med sig från början.
Ju tydligare din felanmälan är desto fortare kan du få hjälp. Bifoga gärna ett foto på bristen så ökar möjligheten att vi kan åtgärda felet snabbare.
Uppge också samtliga fel i er anmälan om ni har flera fel i lägenheten.
Om fastighetsskötaren har med sig rätt materiel från början så slipper ni ytterligare ett servicebesök i er lägenhet.
Felanmälan utöver ordinarie arbetstider på vardagar (se Fastighetsjour)